top of page
12.jpg

המדריך המלא לפרסום בפייסבוק


המדריך המלא לפרסום בפייסבוק

כל מה שרצית לדעת על פרסום בפייסבוק ולא העזת לשאול!

הוא כבר כאן!! המדריך המלא לפרסום בפייסבוק. המדריך הראשון והאחרון שאי פעם תצטרכו והכל בחינם לגמרי!

לאחר למעלה משנה של כתיבה, מחקר והפקת סרטוני הדרכה אני גאה לשתף אתכם בפרויקט הכי גדול שלנו עד כה - כתיבת מדריך שלם וכולל, המכיל את כל מה שצריך לדעת על פרסום בפייסבוק. הרעיון היה לכתוב מדריך מעשי, שיגובה בסרטונים ויעזור לכל מי שחפץ בכך להתניע קמפיינים בצורה יעילה. כגישת חיים אני מאמין בשוק פתוח וחופשי, בקוד פתוח ולעניות דעתי מידע צריך להיות גלוי, זמין, נגיש וחופשי. בשל כך ניסיתי ליצור את המוצר הכי מקצועי, איכותי ועדכני שניתן, ולהפיצו בפורמט חינמי וידידותי.

אז מה יש בפנים?!

במדריך תמצאו רק מידע פרקטי ורלוונטי שאתם באמת צריכים, לרבות מידע טכני (על איזה כפתור ללחוץ?!) ומידע תיאורטי (רציונל, שיטות פרסום, גישות בעולם הפרסום ומקרי בוחן). לשירותכם יצרנו גם סרטוני הדרכה המלווים את מדריך זה ומקלים על הטמעת החומר. מומלץ מאוד לצפות בהם במקביל לקריאת המדריך.

עיקרו של המדריך הוא הצגת שמונת השלבים של Fuzz New Media להתנעת קמפיין פרסום דיגיטלי, בדגש על פייסבוק:

  1. ניסוח מטרות, יעדים ותקציב.

  2. ביצוע מחקר מקדים וסקר מתחרים.

  3. בחירת פלטפורמת פרסום מתאימה.

  4. פילוח קהל יעד (טִירְגוּט) והתנעת קמפיין.

  5. קריאייטיב וטיפים לעיצוב פרסומי.

  6. ניסוי שטח (טסט).

  7. אופטימיזציה.

  8. רימרקטינג.

בנימה יותר אישית, אני חייב להודות שאמנם תהליך הכתיבה והיצירה היה ארוך, מורכב ומייגע, אך גם היה מאוד מהנה ומלמד! אם הצלחתי לעזור או לקדם אפילו אחד מכם אז מבחינתי אני את שלי עשיתי!

הרגישו חופשי לשתף אותו בקרב חברים או קולגות. מרגישים שיש לכם עוד שאלות? רוצים חניכה מקצועית אישית וצמודה? אל תתביישו לפנות אלי בטלפון או במייל - מבטיח יחס אישי ומקצועי! ואם אתם בכלל רוצים לעשות לי את היום - השאירו תגובה בתחתית המדריך וספרו לי מה אתם חושבים עליו :)

למעבר למדריך המלא לפרסום בפייסבוק - לחצו כאן.


רוצים טיפים נוספים על פרסום דיגיטלי? הירשמו לבלוג שלנו.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תפרגנו לנו בלייק לעמוד העסקי ואם בא לכם לשתף אז בכלל עשיתם לנו את היום :)

 

#פייסבוק #פאזדיזיינז #פאזניומדיה #fuzzdesigns #fuzznewmedia #פרסוםדיגיטלי #קידוםושיווקבניומדיה #קידוםושיווקבפייסבוק #ניהולדפיפייסבוק #ניהולדףעסקיבפייסבוק #פרסוםבפייסבוק #טיפיםלפרסוםבפייסבוק #הגדלתחשיפהבפייסבוק #אביתראדרי #עיצובלוגו #בנייתאתרים #בנייתאתרWIX #WIX #אתרוויקס #טיפיםלמעצבים #טירגוט #טרגוט #שיטתהמשפך #שיטתהחיתוךהכפול #שלביחיתוך #פילוחקהליעד #טירגוטמדויק #פילוחמדויק #פרסוםבגוגל #google #פרסוםדחיפה #pushadvertising #פרסוםפוש #הנעהלפעולה #המרה #בנייתקהליעד #לידים #לוקאלייק #lookalike #קהלמעורבות #קהלצומח #narrowaudience #החיתוךהכפול #אופטימיזציה #פיקסלשלפייסבוק #פייסבוקפיקסל #FACEBOOKPIXEL #מהזהמודעתקנבס #canvasad #מודעתקנבס #adsmanager #facebookcanvas #קמפייןלידים #ספליטטסט #ABTESTING #בוסט #reach #גוגלאנליטיקס #Traffic #facebook #PPC #AudienceNetwork #Remarketing #סוגיקמפייניםבפייסבוק #טירגוט #Engagements #פיקסלהמרה #קמפייןבאנרים #יחסהמרה #תקציבפרסום #צביעתקהל #Boost #המדריךהמלאלפייסבוק #המדריךהמלאלפרסוםבפייסבוק #איךמפרסמיםבפייסבוק #שלביפרסוםבפייסבוק

bottom of page