top of page
12.jpg

הגדלת עוקבים עם בינה מלאכותית


בוט להגדלת עוקבים באינסטגרם מבוסס בינה מלאכותית
הגדלת עוקבים עם בינה מלאכותית - זה נראה ומרגיש אמיתי

במאמר זה אסקור שיטות להגדלת עוקבים באינסטגרם - הן שיטות ידניות והן שיטות שמתבססות על מערכות AI מתקדמות. כמו כן, מחכות לכם שתי הטבות שוות ביותר בסוף המאמר! לרשותכם תוכן עניינים - ניתן לנווט במאמר ע"י לחיצה על הכותרות מטה


העתיד של השיווק נמצא בבינה המלאכותית

ברנרד מאר הוא עדיתן, משפיען ואיש רוח המתמחה בשילוב בין עולם העסקים והטכנולוגיה. הוא מדורג ע"י לינקדאין כאחד מ-5 המשפיענים העסקיים הגדולים בעולם ומס' 1 בבריטניה. הוא כתב 21 ספרים ויש לו 2 מיליון עוקבים בסושיאל ו-1.2 מיליון מנויים לניוזלטר. למה אני מספר לכם עליו? כי הוא טוען שעתיד השיווק נמצא בבינה המלאכותית. אני נוטה להסכים.

העתיד של השיווק נמצא בבינה המלאכותית | ברנרד מאר
העתיד של השיווק נמצא בבינה המלאכותית | ברנרד מאר

כמי שעוסק בשיווק בסושיאל ובפרסום דיגיטלי למעלה מעשור אני זוכר את הימים בהם היינו מבצעים את כל הפעולות ידנית - היינו בונים קהלים סופר נישתיים עם משפכים על משפכים. היינו עושים אופטימיזציה ידנית ומנתחים נתונים וסטטיסטיקות בצורה סיזיפית. היום אנחנו עדיין עושים את זה, אבל היום אנשי המקצוע יודעים שלפעמים הכי טוב פשוט לתת לאלגוריתם לעבוד!


תן לאלגוריתם לעבוד!

היום אנחנו עובדים עם קהלים רחבים שנותנים לבינה המלאכותית של מערכות הפרסום בהן אנו משתמשים גבולות גזרה רחבים לנתח נתונים, לנתח המרות, לקבל החלטות ולבצע פעולות בהתאם לדאטה שהאלגוריתם צובר. היום אנחנו עובדים עם קמפיינים דינאמיים שמריצים אלפי מודעות במקביל בקמפיין אחד. הנה דוגמה קטנה אחת כדי להמחיש את הכח של המערכות הללו. כשאני מעלה קמפיין דינאמי במערכות הפרסום של מטא, אני יוצר 5 כותרות, 5 וורסיות שונות של מלל (ארוך/קצר וכו'), 5 כפתורי הנעה לפעולה שונים ו-10 גרפיקות שונות (תמונות לרוחב/לאורך, תמונות סטטיות וסרטונים). הכל רץ במקביל והאלגוריתם מחליט איזו קומבינציה של טקסטים, כותרות, כפתורים וגרפיקות הוא שולח לכל אדם. עכשיו תעשו 5X5X5X10 ותבינו את ההיקפים: 1,250 מודעות שרצות במקביל. כלומר, בכל רגע נתון יש המוני אנשים שרואים מודעות שונות לגמרי (שמותאמות להם ע"י האלגוריתם בהתאם להעדפות שלהם ולהרגלי הגלישה שלהם), והכל עבור אותו לקוח/מוצר ובאותו קמפיין בודד. זה הכח האמיתי של הבינה המלאכותית!


קמפיין דינאמי בפייסבוק
קמפיין דינאמי שמריץ אלפי קומבינציות שונות במקביל


הגדלת עוקבים ידנית בשיטת F4F

אחת השיטות הוותיקות להגדלת עוקבים בצורה ידנית באינסטגרם היא שיטת Follow4Follow:

בבסיסה של השיטה הזו עומד הרציונל שכאשר מישהו עוקב אחרי, כמעט אינסטנקטיבית אני אעקוב אחריו. ברור שזה לא חקוק באבן, אבל סטטיסטית זה עובד (ובטח שבמספרים גדולים). כמו כן, יש קהילות שלמות באינסטגרם של F4F אליהן ניתן להצטרף, ובהן יש כלל בסיסי ביותר: אם מישהו עוקב אחרי / שם לי לייק, אני מיד מחזיר לו עוקב/לייק וכן הלאה.

לשיטה זו יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד היא עובדת (!) ומאפשרת להגדיל עצמאית את כמות העוקבים ואת רמת המעורבות בחשבון. מצד שני, מדובר כמעט תמיד בקהלים לא רלוונטיים (אם עובדים בקהילות F4F), וגם אם עובדים נכון ומקפידים לעקוב רק אחרי קהלים רלוונטיים, זה יכול להיות מאוד מתיש ומייגע.

כמו כן, צריך לדאוג להסיר כל פעם את העוקבים ידנית, שכן זה לא נראה טוב שיש חשבון שעוקב אחרי מאות או אלפי אנשים, ויש לו כמות קטנה של עוקבים.


הרעיון הוא לא סתם לעקוב אחרי אנשים אקראיים, אלא לבדוק טוב טוב מי קהל היעד שלכם ואיפה הוא נמצא. אין שום תועלת בחשבון עם אלפי עוקבים לא רלוונטים! אין שום תועלת במעורבות גולשים גבוהה שלא נובעת מקהלים שבאמת אכפת להם מהמותג/עסק שלכם. התוצאה תהיה הקטנה משמעותית בחשיפה ובמעורבות של קהלים רלוונטיים (שיטבעו בבליל האנשים האקראיים שמציפים את החשבון שלכם).


חסרון נוסף הוא הכמות הגדולה של חשבונות שאחריהם אתם עוקבים – זה מביך ולא מקצועי! האידיאל הוא שיהיו לכם הרבה יותר עוקבים מאשר חשבונות שאחריהם אתם עוקבים. מידתיות היא שם המשחק! אז איך עושים את זה נכון? גם כאן, הכל שאלה של מחקר מקדים. חשבו איפה הקהל שלכם נמצא, מה הוא אוהב, אילו תגיות רלוונטיות לו, באילו מיקומים פיזיים הוא נמצא וכן האלה. לכו למקומות האלה והתחילו לעקוב אחרי אנשים שעונים על פרופיל קהל היעד שלכם. דברו איתם – צרו איתם אינטראקציות. אל תגזימו ואל תעקבו אחרי מאות אנשים בכל יום! כמו כן, בכל כמה זמן עברו על רשימת האנשים שאחריהם אתם עוקבים ומחקו אנשים לא רלוונטיים ואנשים שלא עקבו אחריכם בחזרה. מדובר בעבודה סיזיפית אך היא מוכיחה את עצמה לאורך זמן ומספקת תוצאות איכותיות.


מערכות AI להגדלת עוקבים באינסטגרם

רקע

בעבר אינסטגרם הייתה ממלכת הבוטים – גם אנחנו השתמשנו במגוון רחב של בוטים להגדלת עוקבים (כמו ג'רבי למשל) שהיו עושים עבודה מצוינת, אבל אז אינסטגרם יצאה למלחמת חורמה נגד התופעה הזו. מי שזיהה לאן הרוח נושבת והשכיל לצאת בזמן (כמוני למשל 😜) לא נפגע מזה. איך שזיהינו את המגמה מיד הפסקנו פעילות לכל הלקוחות שלנו. מי שלא עשה את זה התמודד עם ההשלכות – חסימות, הקפאות ו"כניסה לרשימה השחורה" של אינסטגרם 😬

התרחיש הזה ממחיש מעולה למה כל כך חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע שמכירים את השטח ויודעים לזהות התפתחויות שכאלה.

מאז עברו הרבה מים בנהר והיו התפתחויות טכנולוגיות משמעותיות – הבינה המלאכותית נכנסה אל חיינו והביאה איתה שלל כלים מתקדמים. היום פיתחנו כלים ייעודיים שמבוססים על מערכות AI שיודעות לעבוד חכם ו"מתחת לשטח". הן מחקות פעילות אנושית וכך נמנעות מגילוי. כפי שבטח הבנתם, אינסטגרם מאוד לא אוהבים בוטים וצריך לבחור בפינצטה את החברה או הכלי שאיתם עובדים (אחרת יכול להגרם לנכסים שלכם נזק אדיר.


דיסקליימר... חשוב לקרוא

גם פה חשוב להדגיש – אני לא מבצע את הפעולות הללו בעצמי. אני עושה אאוטסורסינג ועובד עם חברות ומתכנתים שבונים לי כלים ייעודיים לפי דרישה. למשל, אם אני צריך כלי שידאג שעל כל פוסט שעולה אצל לקוח שלי יהיו מאות לייקים ועשרות תגובות, יש אנשים שבונים לי את זה. אם אני רוצה להגדיל עוקבים, יש אנשים שבונים לי זה. אם אני צריך צ'אטבוט שיתממשק עם וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, וינהל שיחות חכמות עם הלקוחות שלי לפי תסריטי שיחה (ועל פני משפכי שיווק), יש לי אנשים שבונים לי את זה. מדובר במערכות ייעודיות ולא מוצר מדף. כמשרד פרסום יצא לי לעבוד עם אנשי מקצוע רבים וחברות רבות לאורך השנים, ומשום שהדבר שהכי חשוב לי (כשעובדים עם לקוחות גדולים) הוא אבטחת הנכסים של הלקוחות שלי, אני לא לוקח סיכונים ובאמת בוחר בפינצטה את האנשים שאני עובד איתם.


אז מה המערכת שאיתה אני עובד היום יודעת לעשות?

המערכת עובדת בשבילכם ועושה את אותה עבודה סיזיפית שבעבר אתם הייתם צריכים לעשות. היא מחקה פעילות אנושית. אתם מגדירים לה קהלי יעד (חשבונות, לוקיישינים, מילות חיפוש), והיא מתחילה לבצע פעולות ולעקוב אחרי אינספור אנשים שעוקבים אחר התחומים שהגדרתם (קהלים רלוונטיים ולא סתם אנשים אקראיים).



בוט להגדלת עוקבים באינסטגרם
הטייס האוטומטי שלכם

הנה טעימה מהפעולות שהמערכת מבצעת:

  • חשיפת החשבון לאלפי משתמשים (ישראלים / מחו"ל) מידי יום!

  • הגדלת החשיפה לחשבון - יותר לייקים, עוקבים ואינטרקציות עם קהל רלוונטי.

  • טרגוט קהל היעד לאופי החשבון לפי המתחרים, מיקומים, האשטגים ותחומי עניין

  • אלפי פעולות ביום: מעקב, צפייה בסטורי, לייקים בסטורי, סליידרים, שאלונים ועוד...

  • רואים תוצאות כבר מהשבוע הראשון!

  • 100% בטיחות לחשבון

  • מנהל מדיה חברתית אישי צמוד לאורך כל הדרך

המערכת מבוססת בינה מלאכותית שיודעת לדמות פעילות של אדם אמיתי ולבצע פעולות על חשבונכם כמעט 24/7. לאחר הקמת המערכת, היא תבצע חימום של מספר ימים על החשבון. בתקופה זו תלמד את "גבולות הגזרה" (אופי והגבלות החשבון הספציפי שלכם), ולאחר מכן תתחיל לפעול לפי המידע שהוגדר לה. המערכת תשים עוקב ותוריד לאחר כמה ימים, תצפה באלפי סטוריז ביום, תעשה לייקים בסטוריז, תענה לשאלונים ועוד...

בעצם המערכת היא הטייס האוטומטי שלכם, במקום לשרוף כל כך הרבה זמן באינסטגרם, היא עובדת בשבילכם, חושפת את החשבון שלכם לאלפי אנשים ביום וכתוצאה מכך אתם מקבלים מאות עוקבים חדשים בכל חודש.


למה בינה מלאכותית ואיך זה קשור לבטיחות וחסימות?

משום שמדובר במערכת שמבוססת על טכנולוגיית AI, היא יודעת לזהות פידבקים שליליים או חסימות זמניות מאינסטגרם ויודעת להגיב בצורה חכמה ואפילו להאט עבודה זמנית לצורך הגנה על חשבונכם. בנוסף, תמיד יש בקרה של בן אנוש (מנהל סושיאל צמוד) שנותן מענה בזמן אמת ויודע לקבל החלטות או להכווין. הנה כמה דוגמאות לפעולות שהמערכת יודעת לבצע כדי לשמור על הנכסים שלכם:

  • האטת פעילות המערכת והורדת כמות האינטראקציות היומיות.

  • הקפאה מוחלטת של הפעילות.

  • שינוי דפוסי פעילות כדי להגן על החשבון שלכם


חשוב לומר – אין שום מערכת אטומה הרמטית ונטולת סיכונים באופן מוחלט! בהתאם לכך, אלו הסיכונים שיכולים לקרות ואלה הדברים אליהם חשוב שנשים לב – אלה "תמרורי האזהרה" שלנו:

  • בקשה לאימות חשבון.

  • הוצאה מהחשבון ובקשה להחלפת סיסמה.

  • הקפאת חשבון

  • במקרי קיצון – חסימת חשבון

כמובן שאנחנו לא ניתן לחשבון שלנו להגיע למצב כזה! ופה כמו שאמרנו יש חשיבות ליתרון של ה-AI ושל המערכת החכמה (שמגובה כמובן גם בבקרה אנושית).

סיכונים בעבודה עם בוט להגדלת עוקבים באינסטגרם
תמרורי האזהרה שלנו

מה אסור לעשות?

כשהמערכת באוויר יש למעט בפעולות שהיא מבצעת בעצמה כגון: לייקים, פולואו ואנפולואו, שכן לכל חשבון יש מכסת פעולות יומית.

פעולות שאסור לבצע בזמן שהבוט בפעולה
פעולות שאסור לבצע בזמן שהבוט בפעולה


מה כן לעשות?

תוכן, תוכן - ועוד פעם: תוכן! חשוב להקפיד להעלות תוכן איכותי ברמה היומיומית, או לפחות ברמה השבועית כדי לעזור למערכת לעבוד בצורה מיטבית. בסופו של דבר מדובר באנשים אמיתיים שהמערכת מעודדת לעקוב אחריכם. אם החשבון שלכם לא יהיה איכותי, מעניין, מקצועי, הם לא יעקבו אחריכם!

פעולות שכדאי לבצע כדי לסייע לבוט להביא יותר עוקבים אמיתיים
פעולות שכדאי לבצע כדי לסייע לבוט להביא יותר עוקבים אמיתיים

שימו לב לגרף הבא המציג את דפוסי הפעילות האדירים של המערכת – היא מבצעת אלפי פעולות ביום בצורה א-סמטרית (שמדמה פעילות אנושית), וכך עוברת "מתחת הרדאר" של אינסטגרם.

מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמחקה פעילות אנושית
מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמחקה פעילות אנושית

האם מדובר בעוקבים אמיתיים או יוזרים פיקטיביים?

כפי שהוסבר מקודם, בשלב הראשון אנחנו בונים פול של קהילות, חשבונות ומיקומים בהם קהל היעד נמצא. לאחר מכן אנחנו מתחילים לבצע אינטראקציות עם הקהלים הללו. התוצאה: אנשים אמיתיים מצטרפים לחשבון כתוצאה מהאינטראקציה שהמערכת עשתה איתם. חשוב לציין שלמערכת שכאלה לרוב יש סטייה של כ-20%. אגב... גם באופן כללי סביר להניח שכ-20% מהיוזרים שעוקבים אחריכם הם בוטים (הרי אינסטגרם היא "ממלכת הבוטים"), כך שזו לגמרי סטייה ריאלית.


תן לי קצת מספרים...

עבודה נכונה עם מערכת שכזו יכולה לייצר קצב צמיחה מרשים של 5-20 עוקבים חדשים ביום בממוצע. הסטייה פה רחבה שכן זה מאוד תלוי בסוג החשבון והאטרקטיביות של התוכן שלו. אפשר לראות חשבונות שמקבלים 100-200 עוקבים בחודש, לעומת אחרים שמקבלים 500-1,000 עוקבים בחודש (ושוב – מדובר בעוקבים אמיתיים).

נתוני צמיחה לדוגמה מפעילות של המערכת אצל לקוחות
נתוני צמיחה לדוגמה מפעילות של המערכת אצל לקוחות
צמיחת עוקבים לאורך 9 חודשים בפעילות משולבת: בוט + תוכן + קמפיינים
צמיחת עוקבים לאורך 9 חודשים בפעילות משולבת: בוט + תוכן + קמפיינים
צמיחה של 13,000 עוקבים ב-9 חודשים
צמיחה של 13,000 עוקבים ב-9 חודשים

אלו גורמים נוספים יכולים לסכן את החשבון שלי?

הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיכנס לרשימה השחורה של אינסטגרם – המשמעות היא שגם אם לא נחסמתם ו/או גם אם הצלחתם לקבל חזרה גישה לחשבון שלכם, אינסטגרם סימן אתכם ואתם תקבלו חשיפה אפסית. במקרה כזה אתם שרופים (!) ויהיה עליכם לייצר נכס דיגיטלי חדש מאפס.

תרחישי אימה אלו יכולים להיווצר כאשר לא מקפידים על מספר כללים: למשל, בוט שעובד באינטנסיביות ומבצע יותר מדי פעולות בזמן נתון או שלא מדמה פעילות אנושית. יש כללים של ממש מה מותר לעשות וכמה, באיזו תדירות ומתי. אם לא מכירים אותם, מקבלים חסימות מהר מאוד. אגב, הכללים הללו משתנים מיום ליום ומחשבון לחשבון (מה שמותר אצל אחד, אסור אצל אחר). לכן המערכת מקדישה את החודש הראשון לבדיקת "גבולות הגזרה" של החשבון הספציפי שלכם.

סיבות נוספות יכולות להיות כמות גדולה של חיבורים לאותו חשבון (כמו מספר אנשי צוות שמחוברים לאותו חשבון או אדם שמחובר גם ממחשב, גם מטלפון, גם ממערכת חכמה וגם מתוכנת אוטומציה). עוד סיבה יכולה להיות חיבור של אפליקציות צד ג' (למשל, אחת הסיבות שאני עובד עם Later היא שזו אפליקציה שמאושרת לשימוש ע"י אינסטגרם). וזו רק טיפה בים מהדברים שחשוב לדעת בעבודה עם מערכות חכמות ובוטים.


אז מה השורה התחתונה – כן לעבוד עם מערכות חכמות להגדלת עוקבים או לא?

ההמלצה שלי היא בהחלט כן! אצלי זה שירות קבוע כחלק מחבילת הבסיס שאני נותן לכל הלקוחות שלי. הנראות של הנכסים שלהם חשובה להם והמערכות הללו עוזרות לנו לייצר מראית עין של עסק פעיל, רציני וגדול (שנהנה ממעורבות גולשים). זה כמו "כרטיס ביקור" ומהווה עבור הלקוחות של אותן חברות "תג איכות". בסופו של יום מדובר במערכות מדהימות שמביאות צמיחה אדירה בזמן קצר ויכולות לתת לחשבון הרבה דברים חשובים: זרימה של קהלים רלוונטיים, עליה חדה בחשיפה ובמעורבות גולשים ועוד. עם זאת, ממש לא הייתי ממליץ לעבוד עצמאית עם בוט – זה מתכון לאסון! כמו כן, לא הייתי עובד עם כל אחד! חשוב להקפיד ללכת לאיש מקצוע או חברה שזו ההתמחות שלהם. יש הרבה שרלטנים בתחום והם יכולים לגרום לכם הרבה יותר נזק מתועלת.


עוקבים פיקטיביים - לקנות או לא לקנות?! זו השאלה...

כמה מילים על עוקבים פיקטיביים... נתחיל מהסוף: עוקבים פיקטיביים זה BIG NO NO!

הסיבה שאני עובד עם מערכות חכמות ולא קונה עוקבים, היא שמערכות אלו מביאות לי קהלים אמיתיים – אנשים שאני טירגטתי מתוך פולים שאני בניתי. עוקבים פיקטייביים אולי נראה ונשמע נחמד, אבל בתכל'ס הם יחרבו את החשיפה של החשבון (וגם יסכנו אותו).


רוצים לדעת למה?

נקודת הפתיחה של אינסטגרם היא שחשיפה אורגנית היא מצרך נדיר. רוב הזמן לא תקבלו חשיפה גדולה, אלא אם תשתמשו בקידום ממומן! (ראו דוגמה בהמשך). בואו נניח שיש לכם 1,000 עוקבים בחשבון – אם תעלו פוסט, במקרה הטוב 10-20% מהם יחשפו אליו. כמו כן, מזכיר שמתוך אותם 1,000 עוקבים, סביר ש100-200 מהם כלל לא אנשים אמיתיים (כי אינסטה מפוצצת בבוטים). כלומר, החשיפה האורגנית שלכם תהיה במקרה הטוב 100-200 איש ובמקרה הרע (אם מתחשבים בבוטים שעוקבים אחריכם) אז יותר לכיוון של 80-160 איש. משמעות הדבר היא שמראש התכנים שלכם יגיעו לחלק קטן מאוד ממי שעוקב אחריכם (וזה עוד במצב רגיל בו לא קניתם עוקבים).

עכשיו דמיינו שאתם רוכשים עוד 1,000 עוקבים פיקטיביים והחשבון שלכם קופץ ל-2,000 עוקבים. מתוך אותם 2,000 לפחות חצי (אם לא יותר) אינם אנשים אמיתיים. עכשיו החשיפה האורגנית שלכם (10-20%) מתחלקת בין בין 800 אנשים אמיתיים ו-1,200 עוקבים פיקטיביים. או במילים אחרות – חירבתם את החשיפה האורגנית שלכם. מי שצופה בתכנים שלכם הם רובוטים ולא אנשים אמיתיים (וכמובן שאתם בוטים לא מייצרים מעורבות, מה יוביל לירידה נוספת בחשיפה). כך נוצר לו כדור שלג שהורג לכם את החשבון. נקודה נוספת אליה חשוב לשים לב, היא שאינסטגרם מוחקת עוקבים פיקטיביים ולרוב הם לא ישרדו בחשבון שלכם יותר מכמה חודשים בודדים (כך שגם אותם 1,000 עוקבים שקניתם ימחקו מהר מאוד ואתם תחזרו לנקודה ממנה התחלתם). סיכון נוסף הוא חסימות, הקפאות וכדומה. אינסטגרם לא אוהבת שקונים עוקבים – אם היא מזהה עלייה חדה בעוקבים בטווח זמן קצר מאוד, היא תסמן את החשבון שלכם.


רכישת עוקבים פיקטיביים = חיסול החשיפה והמעורבות בחשבון
רכישת עוקבים פיקטיביים = חיסול החשיפה והמעורבות בחשבון

אפקט העדר:

למרות האמור לעיל, יש תרחיש אחד בלבד בו כן אשקול כן לרכוש עוקבים פיקטיביים בצורה מידתית ומצומצמת ביותר – הקמת נכס דיגיטלי חדש מאפס. במקרה כזה, גם אם אתניע מערכת חכמה שמבוססת על בינה מלאכותית, וגם אם אצליח להביא אנשים לחשבון, סביר שהיא תהיה הרבה פחות יעילה כי רבים מהאנשים האמיתיים יבחרו לא לעקוב אחרי נכס חדש וצעיר שאין לו עוקבים. הם מניחים שמדובר ב"שחקן חדש" ולרוב ימשיכו הלאה מבלי לעשות פולואו.

במצב כזה ארכוש כמות קטנה של עוקבים (כמה מאות בודדים), וגם פה זה יהיה דרך מערכת חכמה שיודעת להוסיף אותם לאט לאט ולא בבת אחת (כך לא נעיר את האלגוריתם של אינסטה משנתו), ואז זה יראה כאילו מדובר בנכס עם וותק. בחודשים הבאים המערכת החכמה תעבוד ותביא עוקבים אמיתיים ובמקביל אינסטגרם לאט לאט ימחקו לי את העוקבים הפיקטיביים, ואז, כעבור 3-6 חודשים אשאר עם נכס דיגיטלי שמורכב ברובו מאנשים אמיתיים.

ומה לגבי החשיפה האורגנית – הרי אמרתי מקודם שקניית עוקבים פיקטיביים תחסל לי את החשיפה והמעורבות. אז זהו, שבמקרה נקודתי זה פחות משנה לי שהחשיפה היא לא תהיה גבוהה כי מדובר בנכס שהקמתי מאפס (שגם ככה אין לו עוקבים ואין לו חשיפה), ובנוסף, לכל הלקוחות שלי אני עושה גם קידום ממומן, כך שהחשיפה תגיע משם. לאחר מספר חודשים הכל יתאזן ונחזור למצב פעילות רצוי עם נכס בריא.

אפקט העדר - אם אין עוקבים בחשבון, אף אחד לא ירצה לעקוב אחריך
אפקט העדר - אם אין עוקבים בחשבון, אף אחד לא ירצה לעקוב אחריך

מה עוד אפשר לעשות כדי להביא עוקבים?

יש עוד המון פעולות שאפשר וצריך לעשות כדי לייצר נכס דיגיטלי מניב ואיכותי: עבודה עם משפיענים (לרבות משפיעני ננו), הפעלת קהלים נאמנים ו/או עובדים, וכמובן קידום ממומן. אני מרחיב על כל אלו בקורס שלי במפגש ייעודי שלם שעוסק באסטרטגיה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית (וצריך מאמר שלם נוסף כדי להציג את היתרונות ודרכי הפעולה של כל אחד מהשיטות שהצגתי). אבל רק אתן דוגמה אחת קטנה על הכח האדיר של קידום ממומן בהגדלת חשיפה ובהגדלת עוקבים - שימו לב למספרים הבאים:


קידום ממומן להגדלת חשיפה באינסטגרם
ממוצע חשיפה יומי באינסטה של לקוח שלי בלי קידום ממומן


ממוצע חשיפה יומי אצל אותו לקוח, הפעם עם קידום ממומן
ממוצע חשיפה יומי אצל אותו לקוח, הפעם עם קידום ממומן

שימו לב לעלייה הדרמטית בחשיפה ברגע שהפעלנו קידום ממומן. אגב, לא מדובר פה בסכומי עתק, אלא בקמפיינים בהיקפים של עד 1,000 ₪ בחודש תקציב מדיה.


ובאותה נשימה - שימו לב מה קורה לעוקבים ברגע שיש קמפיינים באוויר:

הגדלת עוקבים באינסטגרם עם קידום ממומן
עליה בעוקבים בעקבות הפעלת קמפיין

שימו לב להשפעה הדרמטית של קידום ממומן הן על החשיפה בחשבון האינסטגרם והן על כמות העוקבים שמצטרפים אליו. מדהים!!


תן לי הטבות אביתר! תביא קצת הנחות!!

מערכת AI להגדלת עוקבים:

ואיך אפשר בלי הטבות?! ביקשתם כל כך יפה 😜

ביקשתי מהמפתחים שבונים לי את מערכות ה-AI לתת לכם הנחה על מערכת הגדלת עוקבים באינסטגרם שמבוססת על בינה מלאכותית, בדומה לזו שהצגתי פה במאמר. להלן מחירי החבילות המוזלות:

✅ מסלול ל-3 חודשים בעלות של 900 ₪ לחודש + מע"מ.

✅ מסלול ל-6 חודשים בעלות של 750 ₪ לחודש + מע"מ.


למימוש ההטבה, פנו אלי בוואטסאפ.

לפני שאתם מקבלים החלטה אני ממליץ לכם בחום לקרוא בעיון את המאמר כדי להבין את אופן הפעילות של המערכת, היכולות שלה והסיכונים האפשריים. לא מדובר בשירות שאני נותן דרך העסק שלי, אלא בחברה חיצונית. עם זאת, אני אישית משתמש במערכת הזו לכל הלקוחות שלי ומאוד מרוצה מהתוצאות. וגם האנשים שמאחורי המערכת אמינים ומקצועיים. ומבחינתי זה האלמנט הכי חשוב בשירות הזה!


 

הנחה לקורס בינה מלאכותית

מוזמנים להצטרף לקורס הבינה המלאכותית שלי: כ-30 שעות אקדמאיות לאורך 8 מפגשים - הקורס המקיף והמעמיק ביותר בשוק, שילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על כלי ה-AI שמשנים את חוקי המשחק. ובגלל שאני דואג לכם - קבלו 300 ₪ הנחה בהזנת קוד הקופון EVYA50 באתר הקורס



רוצים טיפים נוספים?
 

אהבתם את מה שקראתם? התכנים שלי חינמיים לגמרי (וימשיכו להיות חינמיים!) אבל אם בכל זאת בא לכם לפרגן, אפשר לשלוח תשלום סמלי פה

 
קצת עלי...

אני אביתר אדרי - הבעלים והמייסד של חברת הפרסום הדיגיטלי Fuzz New Media. מומחה לבינה מלאכותית ומרצה באקדמיה בתחום זה. מאחורי עשרות רבות של סדנאות והרצאות בבתי עסק, חברות, ארגונים, מוסדות אקדמיים וגופי תקשורת בארץ ובעולם בתחום הבינה המלאכותית (ואלפי משתתפים שכבר נכחו בסדנאות ובקורסים שלי). בין השאר אני גם מנהל את קבוצת המעצבים הגדולה בארץ ומתמחה במוניטיזציה ובשיווק בסושיאל (בדגש על פייסבוק ואינסטגרם).


רוצים לתאם סדנה או הרצאה לעסק?



bottom of page