top of page
12.jpg

מאגר פרומפטים של אמנים מפורסמים


מאגר פרומפטים חינמי של ציירים מפורסמים
מאגר פרומפטים חינמי של ציירים מפורסמים

רוצים ליצור בשניות תמונות בסגנון של אמנים מפורסמים כמו פיקאסו, ואן גוך או אנדי וורהול?! בדיוק לשם כך הכנו לכם מאגר פרומפטים חינמי עם תמונות רפרנס שיעזרו לכם להבין אלו מילות מפתח אתם צריכים להוסיף לפרומפטים שלכם כדי שיקבלו את השפה הגרפי של האומן המפורסם האהוב עליכם.

קלוד 2 CLAUDE 2
בתמונה: דוגמאות לג׳ירנוטים של ציירים

אבל לפני הכל - חשוב שתישארו מעודכנים:

אחד הדברים הכייפים ב-Midjourney הוא היכולת ליצור תמונות בסגנון של ציירים מפורסמים ואמנים קלאסיים. זה כל כך פשוט! כל מה שצריך לעשות זה להוסיף את שם האמן בפרומפט ומידג' יחקה את הסגנון הייחודי של אותו אמן/צייר.


למשל, אם נכתוב (באנגלית כמובן) "ציור של מנהטן בסגנון של לאונרדו דה וינצי" נקבל תמונה עם הסגנון הרנסאנסי המאפיין של לאונרדו. אם נשנה את הפרומפט ונכתוב "פיקאסו", סביר שהתמונה תקבל מאפיינים של קוביזם. גם עם ציירים מודרניים זה עובד! אפשר לנסות סגנונות כמו אנדי וורהול, ואן גוך, סלבדור דאלי ועוד. זה בהחלט כיף לראות איך האלגוריתם מפרש את הסגנון שלהם. אחת הסיבות שזה עובד כל כך טוב היא שמידג'רני אומן על אינספור תמונות של אותם אמנים ולכן יודע לחקות את הסגנון האומנותי שלהם. אני לא נכנס לעניין המשפטי-אתי של זכויות יוצרים - את ההתפלפלות הזו אשאיר לטוקבקים ולרשתות החברתיות. מפה זה שלכם...





אז אם מתחשק לכם לראות כיצד נראית המונה ליזה בסגנון פיקאסו, או איך נראה דיוקן עצמי של ואן גוך בסגנון רמברנדט, כל שעליכם לעשות הוא לרשום את הפרומפט הרלוונטי והקסם מתחיל לקרום עור וגידים. המחסום היחיד הוא הדמיון!


לשימושכם מאגר פרומפטים - כולם מתבססים על הפרומפט:

Woman in the style of _________________.





רוצים טיפים נוספים?
 
רוצים ללמוד עיצוב בבינה מלאכותית?!

רוצים ללמוד איך להפוך את הדמיון שלכם למציאות? עם בינה מלאכותית אפילו השמיים אינם הגבול! בואו ללמוד עיצוב בבינה מלאכותית בקורס הכי מקיף שקיים היום בשוק ותיהנו מ-300 ₪ הנחה בהזנת קוד קופון: MID50. הצטרפו לאלפי האנשים שכבר עברו את הקורס שלי - לחצו על התמונה והירשמו למחזור הקרוב (כל חודש נפתח מחזור חדש).


 

קצת עלי...
אביתר אדרי | Fuzz New Media
אביתר אדרי | Fuzz New Media

אני אביתר אדרי - הבעלים והמייסד של חברת הפרסום הדיגיטלי Fuzz New Media. מומחה לבינה מלאכותית ומרצה באקדמיה בתחום זה. מאחורי עשרות רבות של סדנאות והרצאות בבתי עסק, חברות, ארגונים, מוסדות אקדמיים וגופי תקשורת בארץ ובעולם בתחום הבינה המלאכותית (ואלפי משתתפים שכבר נכחו בסדנאות ובקורסים שלי). בין השאר אני גם מנהל את קבוצת המעצבים הגדולה בארץ ומתמחה במוניטיזציה ובשיווק בסושיאל (בדגש על פייסבוק ואינסטגרם).


אני עובד עם החברות הכי גדולות בארץ ובעולם: מיקרוסופט, פייבר, שטראוס, הארץ, רשת 13, סודה סטרים וזו רק טעימה קטנה...




רוצים לתאם סדנה או הרצאה לעסק?



bottom of page