top of page
12.jpg

מידג'רני מוסיפה כפתורי הזזה (פאן PAN)

הכירו את כפתורי ה"פאן" PAN (הזזה) החדשים של מידג'רני. מעין שדרוג לכפתורי האפסקייל שראינו בגרסה 5.2, רק שהפעם ניתן לשלוט בכיוון הגדלת התמונה.


ריכוז לינקים חשובים:


הנה כל מה שחשוב לדעת על העדכון:

קודם כל הבהרה - לא מדובר בזום אאוט (ואם פספסתם את הפיצ'ר המטורף הזה, מציע לכם קודם כל לקרוא את המאמר על גרסה 5.2 של מידג'רני והמוני הפיצ'רים החדשים שנכנסו בגרסה זו).


בניגוד לכפתורי הזום אאוט, כפתורי הפאן (PAN) מאפשרים לבצע המשך ג'ינרוט רקע התמונה מימין, משמאל, מלמעלה או מלמטה.


לאחר אפסקייל ראשון יופיעו כפתורי ה"פאן": ◀️ ▶️ 🔽 🔼 בעזרתם ניתן לשלוט באזור התמונה שברצוננו להמשיך (אי אפשר לשלוט במידת הפאן - הג'ינרוט של החלק החדש בתמונה מתבצע על שטח בגודל קבוע בכל פעם). זה כלי מעולה ליצירת תמונות פנורמה ו/או המשך רקע של תמונות קיימות.


הפרט הכי חשוב בכל העדכון הזה (שרבים פספסו), הוא שבניגוד לזום אאוט, פה הרזולוציה לא נפגעת! כלומר התמונה ממשיכה לגדול וכך גם הגודל שלה בפיקסלים (כלומר, קיבלנו אפסקייל איכותי בלי שבכלל שמנו לב).


ראו דוגמאות מטה

midjourney pan
התמונה המקורית לפני ה"פאן" למעלה

midjourney pan bottons
התמונה לאחר שתי הגדלות למעלה

מומלץ בחום לעבוד עם כפתור הרמיקס (אותו מפעילים דרך ממשק ההגדרות /settings), מה שיאפשר לשנות את הפרומפט בכל פאן (או אף למחוק אותו לגמרי ולרשום במקומו פרומפט אחר - למעשה זו השיטה המומלצת, שכן אחרת פשוט תקבלו רפטיטיביות בתמונה (עצמים שחוזרים על עצמם).



midjourney settings
הפעלת כפתור הרמיקס דרך ממשק ההגדרות תאפשר לערוך את הפרומפט



midjourney pan bpttons
מחיקת הפרומפט המקורי וכתיבת פרומפט חדש שמתאר את מה שתרצו שיופיע בפאן. במקרה שלנו - מטוסי קרב שמפגיזים את המפלצת עבור הפאן כלפי מעלה


אפשר לג'נרט בכל פעם רק כיוון אחד, ולא שני הצדדים בו זמנית כמו בזום אאוט. ברגע שתבצעו פאן אנכי (למעלה/למטה), יעלמו כפתורי הפאן האופקי (ימינה/שמאלה) ואתם תוכלו לג'נרט רק בציר אחד (וכך גם להיפך). או במילים אחרות - אפשר לעשות פאן אופקי בלבד, או אנכי בלבד (או רק למעלה/למטה, או רק ימינה/שמאלה).


pan bottons midjourney
לאחר פאן לכיוון אחד, לא ניתן לעשות פאן לכיוונים אחרים, מלבד הכיוון הנגדי

כפתורי הוריאציות לא זמינים במצב פאן. עם זאת, אפשר לחזור אחורה לתמונה ולבצע שוב פאן, תוך שינוי הפרומפט (פעולה זו תשנה רק את האזור החדש שג'ונרט ולא את החלק בו מופיעה תמונת המקור). חשוב לדעת (!) אם תעשו זום אאוט לאחר שעשיתם פאן, הרזולוציה של התמונה תחזור לגודל המקור (כלומר הרזולוציה תקטן).

לסיכום, צפו בסרטון הבא שממחיש את היכולות והשימושיות של האופציה המעניינת הזו. ברקע, שיר מקורי שלי, העונה לשם "צייד".



 
רוצים להתמקצע?!

לא הגיע הזמן לקחת את היכולות שלכם צעד אחד קדימה? עם בינה מלאכותית אפילו השמיים אינם הגבול - רק הדמיון! בואו ללמוד עיצוב בבינה מלאכותית בקורס הכי מקיף שקיים היום בשוק ותיהנו מ-300 ₪ הנחה בהזנת קוד קופון: EVYA50


שווה לא?!

 

אהבתם את מה שקראתם? התכנים שלי חינמיים לגמרי (וימשיכו להיות חינמיים!) אבל אם בכל זאת בא לכם לפרגן, אפשר לשלוח תשלום סמלי פה

 
קצת עלי...

אני אביתר אדרי - הבעלים והמייסד של חברת הפרסום הדיגיטלי Fuzz New Media. מומחה לבינה מלאכותית ומרצה באקדמיה בתחום זה. מאחורי עשרות רבות של סדנאות והרצאות בבתי עסק, חברות, ארגונים, מוסדות אקדמיים וגופי תקשורת בארץ ובעולם בתחום הבינה המלאכותית (ואלפי משתתפים שכבר נכחו בסדנאות ובקורסים שלי). בין השאר אני גם מנהל את קבוצת המעצבים הגדולה בארץ ומתמחה במוניטיזציה ובשיווק בסושיאל (בדגש על פייסבוק ואינסטגרם).


רוצים לתאם סדנה או הרצאה לעסק?



bottom of page